Plaxpot ošetrenie horných a dolných viečok

Naspäť na procedúry Evia Clinic

Plaxpot je plazmový generátor určený pre neinvazívnu chirurgiu. Vďaka tejto technológií je možné dosiahnúť rovnaké výsledky ako v klasickej chirurgii, avšak bez nutnosti narkózy, pričom nezanecháva jazvy.Ide o veľmi účinnú a zároveň šetrnú metódu spevnenia pokožky a odstránenia vrások.

Pracuje na princípe ionizácie plynov vo vzduchu tak, aby sa vytvoril malý plazmatický oblúk, s ktorým je možné ošetrovať dermálne a epidermálne oblasti postihnuté estetickými problémami bez toho, aby sa šírilo nežiadúce teplo do okolitých oblastí.

Zákrok odporúčame všetkým, ktorí majú problém s mierne ovisnutými očnými viečkami a radi by sa ich zbavili rýchlo a bez bolesti. Zákrok nie je vhodný pre niekoho, kto už má výrazne prevísajúce očné viečka, tu pomôže iba chirurgický zákrok.

Okrem korekcie viečok využívame prístroj Plaxpot aj pri ďalších estetických zákrokoch, pri ktorých dosahujeme veľmi pekné výsledky:
– redukcia vrások okolo očí,
– redukcia fajčiarskych vrások v okolí pier,
– zjemnenie jaziev po akné,
– vypnutie vráskových rýh,
– celkové omladenie tváre.

Pred samotným zákrokom vám na pleť nanesieme anestetický krém, ktorý znecitliví ošetrovanú oblasť a zákrok bude pre vás takmer bezbolestný. Zacítite iba jemné „uštipnutia“. Dĺžka ošetrenia je rôzna, v závislosti od oblasti: korekcia viečok (20 až 30 minút), redukcia vrások pri očiach (15 až 20 minút) a redukcia fajčiarskych vrások (15 až 20 minút).

Výhody ošetrenia

– vynikajúce výsledky bez chirurgického zásahu,
– menej komplikácií po zákroku,
– rýchle a bezbolestné hojenie bez modrín,
– pri 1 návšteve je možné ošetriť viac lokalít (napr. oči aj okolie úst),
– pri ošetrení pracujeme s certifikovaným medicínskym prístrojom.